DVDR 725H GuidePlus problemen (NL)

21 replies [Last post]
Ronald55

Ik heb sinds enige weken een 725H. Ik ben er erg tevreden mee, hij doet alles wat 'ie moet doen. Tot vorige week vrijdag(18 feb), toen kreeg ik bij Guideplus de melding dat hij de gegevens niet meer kon ontvangen. Ik heb echter niets veranderd aan de instellingen en daarvoor deed hij het perfect. Heeft iemand dit probleem ook? Ik zit bij UPC, maar die weten van niks. Weet iemand hoe ik in contact kan komen met GuidePlus Nederland? Ik kan nergens een (email)adres vinden of een telefoonnummer. Wie kan mij helpen?

Peggy

Ik heb sinds vrijdag hetzelfde probleem met mijn 725H. Ook ik heb me suf lopen zoeken naar een telefoonnummer van Guide+ maar ik kan ook niets vinden. Ik ben blij dat het niet aan het apparaat ligt, gezien het feit dat jij er ook last van hebt. Dus als iemand weet waar ik moet zijn, laat het even weten.

psychopappa

Yep hier hetzelfde probleem geen TVGuide meer sinds afgelopen vrijdag 18-02 maar nu met de 720 HD recorder. Kabel via Essent/Home. Wat is er aan de hand...levert TMF het signaal niet meer...wie kan er meer licht op de zaak laten schijnen.

Ronald55

Ik heb een bericht gestuurd naar Gemstar in Engeland en kreeg het volgende antwoord:

TMF is right now encountering technical problem to broadcast GUIDE Plus+ data. TMF engineers are currently working to fix the problem as soon as possible.

Dus het is bekend en er wordt aan gewerkt!! Afwachten dus.

Infomedia / Guide Plus+ Customer Service Manager Europe

Peggy

Ik heb inmiddels Philips gebeld en kreeg daar de mededeling dat het probleem bekend is. Zie engels bericht Ronald.

Philips heeft de suggestie gedaan om via Eurosport te laden. Ik heb hem nu heel de dag op Eurosport staan en krijg geen melding meer dat hij niet laadt.dus..... ik hoop dat na vannacht de complete week weer in de guide staat.

Ronald55

Eurosport heb ik al eerder geprobeerd, bij mij lukte dat niet, zelfs na enkele dagen had ik nog niets. Maar ja proberen kan geen kwaad.

john lazaroms

Goeie God... En ik maar harde resets geven en vloeken op dat ding. Om er vandaag hier achter te komen dat het gewoon aan GuidePlus ligt.... Ik zal het ook eens via Eurosport proberen... Iemand enig idee wanneer ze bij TMF de zaak weer aan de praat hebben???

Peggy

Nou ik heb geprobeerd met Eurosport, maar werkt niet. Inmiddels is mijn tv-guide bijna leeg.

Peggy

Mijn Guide is weer gevuld. via TMF.

Ronald55

Vanaf vandaag 24-2-2005 werkt alles weer prima. We kunnen hier dus dit onderwerp sluiten.
Overigens wel goed om hier iets te melden, je ziet wat de voordelen zijn.

john lazaroms

Same here.... Alles zit er weer in....

Heb meteen de 3.0 firmware gedownload en geinstalleerd.. Heb nog geen voordelen gezien maar wie weet...

Ronald55
19 dec 2005 Problemen met GuidePlus

Het is weer zover, Guideplus "vult " zich niet meer. Vanaf morgen (maandag 19 dec) is de gids leeg bij mij. Wie heeft er nog meer last hiervan?

Newbie720
Same here

Ben blij dat je dit hebt gerapporteerd Ronald55! Heb net een nieuwe hdrw720 gekocht en het weekend geinstalleerd. Dacht dat ik alles goed gedaan had maar kreeg steeds dat de GuidePlus nog geen gegevens had kunnen laden. Stond op het punt om alles te resetten enzo maar nu wacht ik het maar af.

AJ

franenjer

Ronald55, blij dat het niet aan mijn recorder lag... Alles al een keer opnieuw ingevuld in setup, tevergeefs. Zou TMF weer een probleem hebben??

iTiSi

Hier ook geen updates meer, zowel op TMF als Eurosport niet. Afwachten maar...

CoeckH

Er staat nu een mededeling op de GuidePlus site (http://www.europe.guideplus.com/index.html) over problemen met het TMF signaal.

Newbie720

Melding is nu weer weggehaald...... is het opgelost?

iTiSi
Newbie720 wrote:
Melding is nu weer weggehaald...... is het opgelost?

Grappig, net stond het er nog. Dan zou je mogen verwachten dat het weer werkt...
Even wachten tot de informatie weer binnenkomt.

Newbie720

Lijkt erop of alles weer ok is. Had vanochtend een gevulde Guideplus. Fijne (guideplus gevulde) feestdagen! :D

Karsten

Gisteren merkte ik dat Guide+ zich niet meer vult: vanaf vanavond 18u geen programma-info meer....
Iemand anders die dit probleem ook weer heeft bij z'n Philips? Net gebeld met iemand anders uit Maastricht, daar woon ik namelijk, maar z'n Guide+ op de Pioneer deed het gewoon....

Alvast bedankt, Karsten

Newbie720
Nog problemen?

Hoi Karsten,

Ik heb niks gemerkt in Amsterdam.... heb je nog steeds problemen?

-AJ

tijger37
Karsten wrote:
Gisteren merkte ik dat Guide+ zich niet meer vult: vanaf vanavond 18u geen programma-info meer....
Iemand anders die dit probleem ook weer heeft bij z'n Philips? Net gebeld met iemand anders uit Maastricht, daar woon ik namelijk, maar z'n Guide+ op de Pioneer deed het gewoon....

Alvast bedankt, Karsten

Sinds gisteren ook geen guide+ meer, snapte er niks van tot ik hier uitkwam. Heb trouwens een sony RDR-HX725. Iemand enig idee wat te doen om dit op te lossen?

Alvast bedankt, Tijger37